2011-01-20

Jag har skrivit 4 sidor på matspjälkningen idag och jag har använt de latinska namnen på alla delarna i processen och sen så har jag förklarat ganska djupgående på vissa hur det går till. Men jag försökte verkligen hålla det på en liten lättare nivå. Men jag verkar inte ha lyckats med det :) speciellt när det blev 4 sidor. haha

Idag så tänker jag gå iväg till gymet och träna lite löp ändå :) Jag kommer säkert sova gott sen, men jag saknar att träna regelbundet. Förr så tränade jag 4-5 gånger i veckan(innan jag flyttade ner hit).
Det känns väldigt skönt när man har tränat, men vilar jag i mera än en dag så tappar jag lusten direkt. Jag är extremt ombytlig så jag måste nästan träna varannan dag om jag ska kunna fortsätta med det.

Sen blir det att avsluta arbetsuppgifterna som vi har att fixa tills på måndag, man har ju även en hemuppgift som ska lämnas in på onsdag, så det är väl dax att börja då :)

TT

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: haha att flåsa som en jag vet inte vad? eller gått framför mig och hört mina flåsningar? ;)

2011-01-21 @ 00:53:16
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: haha ja jag har nu lärt mig av mitt misstag. Om jag nu ska gå fort får jag gå förbi eller sakta ner, haha

2011-01-21 @ 13:41:02
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0