En vanlig dag hos fröken Karlsson...

Jaha, jag har varit lite seg nu på att skriva :)
Jag tänkte att jag kanske bara skriver massa trams här, men det orkar jag faktiskt tänka på.
Jag skriver det jag vill skriva här nu :) Gillar inte folk det så behöver de inte läsa.

Med mitt lilla liv så händer det konstant grejor så jag behöver inte oroa mig för att dö utav tristess ;)
Idag så har vi lärt oss hur det går till när vi käkar och alltså matens väg genom kroppen, matspjälkningsorganen.
Det är intressant, lite svårt med vissa av de latinska namnen. Men jag tror jag har fått häng på dem nu :)
Sen är det resten av organen i kroppen :D haha det tar jag sen.

Idag har jag haft en sådan härlig träningsvärk, den är både god och ond, om man frågar mig :D
Den gör ont, men samtidigt så känns den bra.
För då vet jag att det har hänt något :D man ska ju se det positivt.

Imorgon funderar jag på att gå till gymmet och träna lite löp efter skolan
Jag vill verkligen få upp flåset lite mera :)

Ja, just det jag glömde berätta. Jag fick tillbaka min stad :D en kille på spelet(alias pekklo) hjälpte mig, jag har tackat honom hundra gånger om för att han rädda min stad, min älskade.

Så nu så sitter jag och arbetar upp den för fullt. Den ska inte hamna i fiendernas klor igen, aldrig i hela mitt liv.
Enda gången jag tänker ge den till någon det är då jag bygger nytt i hav 53 ;)
Det det kommer inte hända än på ett tag.
Jag behöver några saker för att det ska hända, mer råvaror först och främst :) sen lite uppgraderingar på vissa byggnader, sen så.

Nu sitter jag och försöker bli bättre på ett annat spel, för de finns idioter på den också.
De plundrar mig konstant då jag inte har hunnit bygga upp mina reserver än. Men jag har bara spelat där någon vecka så lite nybörjare är jag där :)

Nu ska jag sätta mig med lite läxor, jag ska skriva klart några uppgifter och sen blir det väl att försöka få lite sömn också.


Okej, jag måste komma ihåg att ringa Sandra också :) Annars åker jag på smisk när vi träffas på lördag ;) hehe

TT

Min sötnos :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan jag lova att du får ;) hehe

2011-01-19 @ 19:14:05
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0