John Meets Jane på Rockkarusellen

Ja, nu har jag kommit hem igen :) Det var jävligt kul att se Erick spela och de andra grabbarna också. Det var första gången jag såg dem uppträda, men det är inte första gången för dem.
Jag tänkte lägga upp lite bilder från deras nummer och två filmklipp också.
Men måste varna vissa bessewissers att min kamera blev chockad över ljudnivån så han tappat fokus några gånger så ljudet är inte det bästa. Men bildkvaliten är jag nöjd med iaf :)
Nu väntar vi bara på svar, för att få veta hur det går med röstningen och så. Det skulle vara skitkul om de gick vidare och man kunde gå och lyssna på dem igen.

Det finns även flera band som bara behöver upptäckas, jag kom dit precis under en spelning utav Solomon Grundies och de var faktiskt jävligt bra. De ska finnas ute på iTunes, men tyvärr så har inte John Meets Jane någon låt ute som man kan köpa. Men det kommer. De är just nu i studion och håller på och grejar.

Den 29:e så ska jag på en till spelning, då är det Ericks brorsa som spelar på Teaterbaren. Och det är deras releaseparty med deras debutalbum "The Devil's ride". Även dem finns ute på iTunes, och jag har redan köpt två låtar(deras singel). Ja, just det, det vara en fördel om jag berättar vad bandet heter också. Inte sant? :)
De heter Lou Siffer and the howling demons.


Här förbereder de sig.

Här förbereder de sig.

Erick

Man måste visst stämma allt också innan man spelar ;)

Här har vi själva bandet, nja två av dem syns inte för sångaren :)

Lite sköna moves


Jag har lite filmklipp, men jag lyckas inte få upp dem här. Men ni har ju min också min Facebook sida, jag kommer lägga upp den där såklart också. de verkar för stora, eller så är det jag som inte riktigt har fattat hur man gör än :)

Jag kan nästan slå mig i backen på att det är den sistnämnda :D haha

Nej, nu tänker jag avsluta min hamburgare och sen går jag och lägger mig. Jag är rätt så död just nu :)

 

TT


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bli medlem på Videofy.me....

Då kan du få upp egna video klipp på din blogg. :)

2011-01-16 @ 10:38:24
URL: http://tanneli.blogg.se/
Postat av: Madeléne

Är det inte Eric Torres som är med på bild ? :)



2011-01-16 @ 12:09:44
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0