problem.... ;)

Jag har lite problem med koncentrationen idag, mina ögon vill inte göra som jag vill :/
Det är svårt att fokusera när allt känns som en dimma. Jag tror inte den hälsokuren var noge bra...

Nej, fy fan vad jag klagar :/

Jag hade iaf skitkul igår kväll/natt, vet inte om mitt inlägg inatt verkade vettigt.
Det var lite alkohol som förstörde min fokusering där ;) haha.

Nu sitter man med läxorna igen. Det är lite tufft nu när man har varit sjuk, det känns som jag ligger efter. Men jag ligger nog på samma nivå som de andra, men det är lite press på ändå nu när man har varit borta. Man hänger inte riktigt med i svängarna och vad alla andra har gjort.

Men det tar jag säkert igen, jag har ju egentligen en jäkla tur som har läshuvud. Men mitt tålamod är det sämre med ;) haha. Som jag skrev till Sandra här idag "Tålamod är en dygd" Haha. Det är nog lite svårt för oss båda :) haha.

Sandra, det där är ännu en sak vi har gemensam ;) Hur många är vi uppe i nu?


TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, det där kanske inte låter så bra :P Men fler blir det nog ska du se...

2011-01-30 @ 18:17:57
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0