Popcorn älskare=grabben

ja, min katt är defintivt tokig i bollen :)

Han käkade popcorn redan som liten, men jag har inte ätit det hemma på länge så han har inte fått smaka.
Ikväll när jag satt och tittade på Robin Hood så fixade jag lite popcorn och massa vatten.
Han var först på skålen och han klämde i sig tre stycken innan han tröttnade, eller så blev han mätt :D haha

Jag var tvungen att filma, för han är ju för sjutton inte normal :) Men samtidigt så är han min lilla älskling :D

 

 

Nu ska jag sova och drömma om att jag har helande krafter och kan fixa min hals på noll tid :D

 

TT


Kommentarer
Postat av: RosaDun

Haha...underbart=)

2011-01-27 @ 12:09:55
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0