planerar fest...

Ni som känner mig vet kanske att jag fyller 25år snart.
Det kommer bli ett stor fest för lilla mig :)
Det är Bäcklösens bygdegård som gäller då :)
"Maskeradbal" fast utan balen ;D haha

Idag har jag haft fullt upp, jag satt och räddade och jobbade med min stad på morgonen innan gymet. Det tog sin lilla tid men det gick bra ändå idag.
Sen blev det gymet vid 9 till 10, sen fick jag springa till affären och handla lite.
Jag skulle ha Mary Kay party vid kl 12. Jag hann precis in innanför dörren då Anethe ringer och säger att hon står på parkeringen. Jag fortsatte att springa och hjälpte henne(med halva bohaget kändes det som).
Sen fick "små" tjejerna lite uppmärksamhet, lite tips och råd på hur de ska sköta sin hud. Det verkade vara uppskattat iaf :)

Sen åkte jag ÄNTLIGEN till morbror och jobbade lite.
Han skjutsade mig till Sandra nu efteråt för han vill ha lite "quality-time" och fråga ut mig lite :D haha.
Han är så nyfiken på det som hände i helgen och allt runtomkring :) Haha.
Han och mamma är så lika varandra på den punkten ;D haha

Nu blir det att jobba med lite läxor och sen natta mig själv :)

Kommentarer
Postat av: NIcklas

"quality-time" hahaha



Jag kan ju ringa och fråga honom istället=))

2011-01-25 @ 19:47:05
Postat av: syster

Och Jag vet vem han är :) HAHAHAHAHAHHAHA

2011-01-26 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0