pizza med älsklingen

Min dag har varit riktigt seg tills gumman(Sandra) skrev runt 1 och frågade, nja snarare hon beordade mig, att komma och äta pizza med henne på stationen :D
Det var gott faktiskt, jag brukar inte äta pizza så ofta så jag glömmer bort att det kan vara gott. Sist var i Gävle med Sanna och Sandra innan snön kom, tror jag.

Ikväll blir det att åka till Uppsala och gå och titta på när Erick spelar med sitt band(John meets Jane) på Grand. De har bara speltid 12 minuter, men det är bättre än ingenting.
Ska bli kul att få se honom spela, men ingen verkar sugen på att följa med mig och titta. Var är det med folk? Är de riktiga tråkmånsar eller vill de mest bara supa ner sig på helgerna?
Men jag är en ung självständig tjej som kan ta vara på mig själv, jag bör klara att gå till en spelning själv och vara bland hårdrockare utan att få panik eller har jag fel där? :) haha.

Imorgon blir det att jobba någon timme hos morbror, som jag råkade glömma att nämna i förra inlägget så jag fick en liten pik. Jag tror det var det han menade iaf ;)

Jag ska ta med mig kameran ikväll så inatt lägger jag kanske upp lite bilder från spelningen om jag orkar :)
Nu är frågan, vad sjutton ska jag ha på mig?

Kommentarer
Postat av: Matilda

hurra för tantbloggen ;)

2011-01-15 @ 17:05:27
URL: http://staarbelly.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad då "beordade mig" :O Jag frågade ju så snällt ;) hehe

2011-01-15 @ 17:39:49
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0