Lou siffer and the Howling demons

http://www.youtube.com/watch?v=gTLLYKpFRyQ

Det är The Mosher, en helt underbar låt.
Hela deras nya album är bra, The devil's ride.
De hade sitt releaseparty ikväll/inatt. Jag kände ingen när jag åkte dit, bara Erick. Hans brorsa spelar trummor i bandet.
Men jag lärde visst känna några stycken ändå :)
En härlig tjej vid namn Eva, hon blev visst väldigt berusad. Iaf sist jag såg henne, då hade hon problem med benen, de gjorde inte som hon ville ;)
Sen satt jag och snackade med en kille någon timme så här precis innan jag upptäckte att tåget skulle gå strax där på. Tack och lov att de i garderoben var snabba :) Jag vet inte riktigt vad han hette, men han har visst gått i gymnasiet med Ericks brorsa. Det var lite småroligt att prata med någon ny.

Nu tänker jag krascha i sängen och verkligen njuta av att få lite sömn ;)
Det var ont om den varan inatt ;D Men inte fan klagar jag :D Det är något man kan göra om några gånger till ;D

Gå in och lyssna på bandet, antingen på iTunes eller deras myspace-sida. De är jäkligt bra, ni kommer inte att ångra er.

TT

p.s. ni får överseende för mitt språk och min grammatik nu. Det blir lite konstigt med masssa alkohol i kroppen :)

Kommentarer
Postat av: Erick

Han som du snackade med, hette han Filip? Brorsan sa till mig att han (Filip) var där på Krom. Han gick i samma klass som brorsan i gymnasiet och har även spelat i ett hårdrocksband tillsammans.

2011-02-06 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0