Jag vill hylla några helt underbara tjejer i mitt liv!!!

Jag tänker utfärda en hyllning till min gobit Connie.
Hon räddar verkligen mig nu när jag är sjuk, igår kom hon över med läxor och material från lektionen.
En helt underbar tjej.

Att hon orkar med mig, det förstår jag inte :) Jag är den mest förvirrade, knasiga och tjattrigaste(vet inte om det ordet finns) som jag vet. Men hon tycker jag bara är rolig eller knasig. Det är kanske tur det :)

Tack gumman för att du ställer upp :) Älskar dig, och ändra aldrig på dig. Puss


Sen har jag lite flera hyllningar såklart :) Till alla mina underbara tjejer :)

Sandra, för att du alltid ställer upp för mig :) Älskar dig gumman! Du orkar alltid med mina tokigheter och ingen kan dansa som du ;) hehe
Människor ska bara veta vad de missar då de har svikit dig. Jag är din för evigt gumman :) Puss

My, för att du får mig att skratta så jag gråter :D Du är helt underbar, jag struntar om du har "pannlobsdemens" ;) Du är helt enkelt den bästa :D Puss, du får en också, fast jag aldrig får en tillbaka ;D hehe.

Fia, glöm aldrig bort att jag älskar dig för den du är. Var lite självisk ibland och njut för fan av livet. Vi är ju unga och dumma :D Det är vår rättighet!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0