JAG lever?!?!

Det var faktiskt inte så farligt som vi trodde, visst vi kommer säkert ha träningsvärk i armarna och magen imorgon.
Vi kanske även klarar oss, för vi strechade väldigt noga :)

Man kör ett 2 dagars träningsprogram, vi körde första dagen idag såklart. Det var väldigt fokuserat på övredelen av kroppen. En bra idé också att man kanske inte tar allt på samma dag :D
Man skulle ju kunna gå också ;) haha

På lördag kör vi nästa pass :) det känns lite kul faktiskt, just nu längtar jag. Men jag får se imorgon hur mycket av den känslan finns kvar :D Jag har funderat om jag ska köra extra löp på torsdagkvällar, men jag vet inte om jag vågar mig på det än. Kanske vänta med det tills om några veckor :)




Nu blir det att käka en lätt lunch och sen ska jag möta Erick vid bussen, så ska jag köpa en biljett utav honom till spelningen den 29:e. Måste även fixa en till, till en kompis också, men jag ska höra om inte han kan åka förbi Uppsala och fixa den själv. Jag har fan knappt tid för det, eller så lyckas jag hitta en lucka någonstans :)

Resten av dagen blir det möten och städning och sen har jag tid så ska jag kika på läxan igen. Har gjort det mesta redan. Det är bara att gå igenom det igen :)

TT

Kommentarer
Postat av: M

duktigt! jag måste åxå komma igång med träningen...

2011-01-18 @ 19:41:55
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0