fortfarande döende :(

jag håller på att bli sjuk :( buhuhuhu... jag hatar att vara sjuk...
JAG VILL INTE!!!!!
okej, jag blir lite gnällig när jag är sjuk. Jag blir som en karl ;)

Idag har jag mest suttit och halvsovit på lektion. Inte bra då jag inte fattade vad som hände var femte minut :/
Ni som känner mig, vet att jag tappar fokus annars också.
Men det var riktigt illa idag, jag fattade noll.
Jag kommer knappt ihåg vad som hände i skolan idag.
Jag hittade tillbaka en sväng då de pratade om de här med stomier, sen tappade jag greppet igen.

Nu sitter jag och renskriver massa arbeten som ska lämnas in på onsdag.
Jag har inte gjort klart allt där, men nästan så :)
Så Connie, slappna av :D haha.

Just nu sitter jag och gumman och planerar mig födelsedagsfest. Det ska bli lite spännande, men jag har inte så stor roll i planeringen, men det är helt okej.
Jag fattar noll ju ;) jag vet inte vad man ska tänka på.
Jag säger ja eller nej till gummans idéer. Sen får det vara bra :) Haha

Sen sitter jag och tittar på biljetter till Eric Clapton, ska dit med en kompis. Sen ska vi väl jaga huliganer hade vi tänkt ;) haha
Vi hade planerat att tävla lite i höstas(400m eller mer), men vi hade lite egna problem och planer på annat.
Så vi glömde bort det :)
Men vi tänkte nu att om vi retar upp lite huliganer, så då får vi ju springa.
Den som kommer undan vinner :D hehe Är inte det en jävligt smart idé?
Jag är iaf helnöjd med idéen, för jag vet att jag är bättre på långdistans än han.
Men jag kan ju få problem om huliganerna är längre och snabbare än mig.
Men vad fan man ska tänka positivt, inte sant?? :D

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej du ska ju inte ha det. Du som fyller ju ;) Du tror du vet allt ja ;D

2011-01-24 @ 20:10:28
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0