Filmklipp...

Här kommer ett av filmklippen, min lilla söta gumma hjälpte mig. Tack gumman :)
Men jag kan inte lägga upp den andra för den är för stor ändå.
Jag tänkte att jag ska försöka klippa den, om jag lyckas :)
Så då uppdaterar jag bara detta inlägg senare :)






Ni får stå ut med lite förvirring från min sida ett tag till, det blir så när man blir gammal ;)
Vi konstaterade att några av oss tjejer i klassen har blivit dementa, men vi har inte riktigt koll på när det började bryta ut ;) haha.
För min del så är det bara för mycket tankar(och för fort) och för lite vett som gör mig så förvirrad och bortblåst under vissa dagar :D Det hjälper visst inte att ha dåligt minne heller, konstigt va?
Som en av tjejerna frågade mig här innan skolan började då jag hade glömt bort en av uppgifterna som vi skulle ha gjort under julovet. "Har inte du en sådan där kalenderbok för att inte glömma bort saker?" Haha. Jag hade helt hållet glömt den boken istället :D haha.
Äsch, det är mänskligt att glömma (och gudomligt att förlåta) :D

Nej, nu ska jag fortsätta med läxorna.
Håll tummarna att jag kommer ihåg det jag läser om också :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var så lite så :)

2011-01-16 @ 12:38:45
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0