en sorgens dag :'(

Blev du av med alla din städer? Oroa dig inte, i Grepolis betyder inte detta slutet för dig. Om dina städer blivit erövrade av fienden kan du börja om igen och utnyttja kunskaperna du har tagit tillvara på så att du kan undvika att göra samma misstag igen. Din nya stad kommer att placeras bland spelare med ungefär samma poäng som dig, och med de erfarenheter du redan har så borde detta innebära att du har möjlighet att växa dig stor och mäktig.

Det är en liten tröst iaf, jag som förlorade min älskade stad Cleopatra till en riktig skitstövel(enligt mig). Han skickade massa trupper till mig i flera dagar för att tömma mig på försvar och sen slog han till riktigt stort nu för att se till att jag inte skulle hinna bygga på allt på nytt. Så det kan inte vara mycket till seger då de var 4 olika som tömde mig vid flera olika tillfällen för att sen sätta in den så kallade 'nådastöten'.
De ska bara veta att jag glömmer aldrig detta. De har gjort Tessan arg nu.

Jag tänker inte byta allians bara för att de är ute efter våran grupp så jäkla hett att de jagar oss över alla hav. de är ute efter att ta död på alla. men haha, de har inte fattat att vi är starka tillsammans och vi har väldigt mycket erfarenhet. Vi byter bara plats ett tag och börjar jobba extra hårt nu för att slå ut dem totalt sen :D hehe.
De ska bara veta hur mycket vi älskar hämndaktioner :D

MOHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Jag vill ha blod, havet ska färgas rött efter att vi är klara med dem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0