en sjuklings dagbok ;)

Jippi, vad kul det är att vara sjuk...
Sitter och tjattrar med folk ut på nätet emellanåt.
Leker med Molly och vi är lite elak mot Grabben och jagar honom runt i lägenheten :D haha


Molly, mammas hund


min älskling, en stöddig jäkel ;)

Andningsorganen och cirkulationsorganen är intressant.
De andra i skolan sitter med dem nu, jag får sitta hemma och göra det själv :)
Men jag kan roa mig på andra sätt istället för att sitta på rumpan hela dagen och få träsmak i arslet :/

Jag har hört flera gånger förr att jag är en liten nörd, fick även höra det i helgen :)
Nu idag kom jag fram till att jag faktiskt är en riktigt stor nörd :D haha
Jag sitter och spelar 2st online-spel och för mig så är det nästan blodigt allvar i vissa lägen.
Sen så är jag ju också gammal, som ni kanske redan vet ;D
Jag broderar, virkar, syr och målar(porslin). Det är visst lite illa :D haha.

Äsch jag har kul, även om jag är tokig, gammal, nördig och helt nollställd (men bara idag) ;D

ett serveringsfat jag målade åt syrran

ett broderi jag gjorde till i julas.

 

TT


Kommentarer
Postat av: RosaDun

Du vi kan väl då bilda klubb helt enkelt då...Tantklubben eller något chickt...;)

puss

2011-01-27 @ 12:12:59
URL: http://rosadun.blogg.se/
Postat av: Matilda

andnings- och cirkulationsorganen <3 de bästa och mest spännande någonsin. hihi :)

2011-01-30 @ 22:01:58
URL: http://staarbelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0