en latmansdag :)

Ja, idag har jag varit riktigt seg och lite halvdöd.
Kan det bero på att jag kom i säng runt 2 och sen vaknade 4(för att avsluta ett arbete på datorn)? Eller har jag helt fel?
Jag hade den där lilla förhoppningen att jag skulle få sova länge, men det måste har varit massa sjuka drömmar...
Jag vakna 8 och pigg som en hoppande lax i parningstid, men alla andra var ju knappt vid liv då. Det har säkert något med festerna som var igår kväll/natt ;)

Men vid ett så bestämde jag mig för att ta en power-nap och kanske då bli lite piggare så jag skulle orka avsluta läxorna och sen åka över till morbror och jobba. Det måste också ha varit massa sjuka drömmar...
Jag vakna runt 4 och precis då var maten klar, så jag kom inte långt med mina planer idag. Tur att jag har en förstående morbror som fattade att jag är en virrpanna, så imorgon mellan skolan och alla möten så tänker jag kasta mig iväg dit och fixa det. Hoppas du har lite tålamod att vänta några timmar till :)

Japp, imorgon händer det grejor :D
Först såklart skolan 9-12.30 med redovisning utav hjärntumörer som min grupp har, jag ska ta upp olika behandlingar och deras biverkningar/komplikationer. De andra ska ta upp om hur man tar hand om en cancersjuk, fysisk och psykisk omvårdnad samt krisens fyra olika faser.

Efter skolan(ca.13.30) så ska jag och en klasskamrat iväg till Athena gym och få en demonstration över gymet och så.
Vi börjar träna på tisdag morgon :) Det ska bli kul att få träna igen, jag har aldrig träna på ett gym förr. Jag har alltid lyckats med hemmaträning, men jag vet inte vad det är som hindrar mig att lyckas nu. Jag har tappat suget på att gå ut och springa som jag gjorde förr.
Jag älskar att träna i kylan och under nätterna då slipper jag allt folk och man måste röra sig i en bra takt för att inte frysa. Perfekt för löpträning :)

Ja, nu tänker jag krypa i kojs och drömma underbara drömmar som inte har med zombies att göra :/

Kommentarer
Postat av: Nicklas

De e lugnt. Pok

2011-01-16 @ 21:59:56
Postat av: Sara

Haha jag är så trött i armarna så de går inte xD

2011-01-17 @ 17:47:50
URL: http://raggarbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0