döende...

min muskler värker, min hals värker och det känns som att jag har öppnat niagara fallen i näsan :/
Trevliga bilder va? ;)

Jag kände mig dålig redan i måndags, men igår kväll så var det riktigt illa tyckte jag. Och imorse så ville jag bara gå och gömma mig, för jag hade ingen röst och var allmänt hängig. Sandra skulle pyssla om mig sa hon, vet ni hur hon gjorde det???

Sätter mig i arbete, med att diska, hjälpa till att utfodra djuren, hämta ved och pellet.
Jag som bara ville gå och lägga mig i snödrivan och sova.

Så här kan vi se ut när vi går ut och "jobbar" :)

eller så här :)



vi är snygga ;D

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, men nu får du ju vila ;)

2011-01-26 @ 14:26:36
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0