ännu en minnesvärd kväll...

Ja, lite videos från kvällen. Fråga inte varför vi skulle belly shotta Swe. Men kul hade vi :)


Swe och Kim. Härliga killar ;)


Swe och jag :) fråga inte varför vi gör detta ;)

Det var spelkväll som gällde igår.
Twister, straffpoker, Texas Hold 'em, Charader och sen tror jag inte blev några flera lekar eller spel ;)
Jag har lite problem med minnet och kopplingsförmågan idag :D

Jag är rätt så jävla mör idag och jag har en spelning jag ska på vid 12 nu inatt :)
Lou Siffer and howling demons
De spelar på Krom ikväll/inatt och det ska bli kul att se dem.

Skriver säkert ett inlägg när jag kommer hem inatt/imorgon bitti :D

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0