Vad ska jag säga??

Idag har man varit lat :)
Legat och myste med gubben hela dagen, nästan :)
Sen så jagade han upp mig och fick mig att röra mig mot gymmet, han är så duktig :)
Det är inte alla som kan få mig att göra som de vill.
Jag var inte taggad idag för att träna, så jag pressade på ordentligt då.
Märkte hur mycket jag nu klarar av, räkna ut att det är ca 85 situps plus 3kg i axellyft.
"Det börjar ta sig" sa morbrännaren när han brände ner skolan och grillade korv ;) haha

Jag är trött och har sjuk humor nu :) haha

Efter träningen så gick jag över till mamma och myste där, vi åt mat ihop och sen satt jag och tittade på när mamma bakad :) hehe
Hon lyckades inte med allt, för hon körde många nya grejor. Men satans vad vi fick äta de som inte blev noge bra.
Jag som hade skaffat lördagsgodis, jag är så trött på alla sötsaker nu att det bara känns BLÄÄ när jag tänker på det.
Sen så klippte jag till gubben och lillebror, de ser ut som ett par "tuffingar" nu ;) haha
Jag vet att det är fult att ljuga, men de blev söta iaf :)
Sen blev det massa kortspel med mamma, Annika och lillebror.
Annika är så glad för att hon vann några gånger, man måste ju unna de gamla något roligt också ibland ;) haha

Jag tänkte strax gå och lägga mig, ska bara höra med gubben om han ska sova här eller inte.

Imorgon så fyller lilla morfar 76år :) Ska kasta mig in till "centum" och skaffa någon present sen imorgon.
Mamma har bakat så det verkligen ryker om allt :)
Jag tänkte var lite elakt imorgon och sjunga för morfar, hoppas han överlever den pärsen ;) haha

äsch...

- over and out -
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0