vad fint :)

Åh, min underbara sötnos kom hem inatt :)
Hon hade gjort något som jag skulle bli arg för, sa hon iaf.
Men jag blev inte arg på henne, bara lite chockad :)
Tur att hon visade mig det inatt då jag halvt som halvt fortfarande sov :)
Här får ni lite bilder på det.

Visst är det fint? Gumman och jag har likadana :)

 

Ett armband, gumman har ett mer rundare.

 

Visst är hon underbar :) Jag önskar faktiskt inte mig något i present, så det var därför hon trodde jag skulle bli arg.

Tack sötnos! Puss <3

 

TT


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fan vilka snygga :D

2011-02-27 @ 19:50:11
Postat av: Sandra

Hehe, sen kanske det roliga var att göra dig nyfiken på vad jag hade gjort ;D

Jaa jag vart kärnär jag såg dom på Gran Canaria :) Var bara tvungen att köpa..

Sen ville jag oxå visa min kärlek ;) SÅ KLART !! <3

2011-02-28 @ 23:08:17
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0