Myspys :)

Ja, nu har jag sparkat killen ur sängen ;) haha
Snacka om morgontrött :D hehe
Man sitter och tittar på maskeradkläder, har fått order från utlandet :)
Hon är ju redan klar med sitt, det är bara jag kvar.
Födelsedagsbarnet glömmer bort sig själv :D haha

Jag och gubben planerar att ha lite myspys ikväll, då det är så kallt och jag för att jag var elak och sparkade ur han ur sängen :) Jag måste försöka vara snäll ibland ;) haha



Igår hände det tamefan grejor. Först så somnade jag när jag kom hem, men efter det så gick jag med Fredrik till syrran och fikade och träffade lite nytt folk i hennes liv.
Sen så när vi ska gå tillbaka så bestämde vi att gå och hälsa på hans mamma och syster och en tjejkompis, första besöket, jag överlevde ;)
De verkade lika underbara och tokiga som han :) Perfekta kombinationen.
Sen så när vi kom hem så gick vi upp till Lena(en vän till familjen) och hälsade på henne och myste med Mina(som ska ha första kullen med valpar). Hon var så rund och go :) Hon blev så förtjust i Fredrik att hon jagade honom :) haha

Idag så blir det gymmet och läxor och fixa lite här hemma för att sen få kramas med gubben.
Visst är livet kanske inte en dans på rosor jämt, men just nu känns det så och det tänker jag ta vara på :)

JA, just det. Ni som ringer och smsar så tidigt kan väl låt bli med det, speciellt på min lediga dag. Det skulle uppskattas, speciellt när jag inte ens har vaknat. Jag är morgonpigg, men det finns även gränser för mig :)

Nu ska jag börja "jobba" här hemma och försöka hinna med lite grejor.

- over and out -
TT

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, lät som en fantastisk dag ju..

2011-02-15 @ 09:46:05
URL: http://staarbelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0