Tack :)

Jag vill tacka min älskade morbror Nicklas för John Lindberg Trios nya album :) Made For Rock N' Roll.
Sitter just nu och lyssnar på det, det är lite rockigare än det förra :) Men det här är också bra :)

Det blir tyvärr inge utgång ikväll :( Men vi fick veta att vi ska troligen fixa en uppsats på sjukdomar, jag håller på att försöka få tag i läraren och se hur det ligger till. Hon har visst sagt olika till allihop. Det skulle vara skönt att få veta vad som gäller.
Mina stackars flickor börjar snart strejka, det är för tufft för oss. När hon inte har någon riktigt koll på vad som gäller.
Det lättar lite på bördan hos mig när jag bestämde för både Connie och mig att vi bara läser om de olika sjukdomarna och sen när jag får tag i Eva så vet vi om vi ska göra något mera.

Jag tycker att det har gått lite överstyr när det gäller skolan nu, Eva verkar få lite för tufft själv. Hon har svårt att hålla sig alert i skolan. Hon behöver nog en paus.

Nu blir det att lyssna på skivan några gånger och ta det lugnt. Jag körde 1,5 timme i gymmet idag. Och jag pressade verkligen på idag. Körde lite extra situps, gjorde så många att det höll på att svartan för ögonen :) haha

TT

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vassegod:)

2011-02-05 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0