Syster yster :)

Jag är så glad och nöjd över att min syster har kommit så långt här i livet, trots alla motgångar.
Nu har hon börjat att åka iväg på ett korttidsboende varannan vecka för att avlasta mamma och lillebror där hemma.
Hon var lite skeptiskt till det först, men nu trivs hon som fisken i vattnet :)
Vi är ju även fiskar, som stjärntecken alltså :) Mamma, jag och syrran.
Hon bakar, åker iväg och badar, har massage, lagar mat och pysslar om sig och andra. Hon är den här personen som hon var förr, innan allt skit hände. Jag själv blir så lycklig för hennes skull.
Så jag kan säga så här, den fan som sabbar för henne nu, kommer få med mig att göra!!!

jag och syrran förra året


Nu ska jag göra lite läxor och sen skicka iväg dem, så det är klart :)
Sen så kommer min älskling till Tierp och vi ska gå över till mamma och fika och snacka massa "skit".
Förhoppningsvis så fikar vi inte så mycket, för jag kommer ju sabba allt bra som jag har gjort på träningen idag annars.
Jag har ju som ni kanske har märkt, varit hemma en hel vecka och varit sjuk :/
Så imorse när jag kom dit så var jag väldigt peppad och var beredd på att köra lika hårt som förr.
Haha, snacka om IQ-fiskmås, jag har ju knappt använt några muskler på hela veckan. Så det sa PANG!! redan efter 3 minuter på crosstrainern, jag är verkligen i dålig kondis igen. Att det går så fort egentligen. Mötte en jätte trevlig tjej där idag innan mamma och gänget kom. Hon berättade att man förlorar ca. 30% av sina muskler utav att vara sängliggande på bara 2-3 dagar. Snacka om att förlora allt fort!!

Så nu är det hårdträning igen som gäller, och undvika att bli sjuk :)

På torsdag så ska gumman träna med mig, tänkte då bara köra kondition och lite mage, som vanligt :)

Nu tänker jag ta en tupplur, det blev lite sent igår kväll och en tidig start på dagen :) Så jag behöver det :D hehe
Nej, jag är inte gammal ;)

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom får med mig att göra oxå :@ hehe



Fika är aldrig fel. och verkligen inte när det är jag som bakar ;D

2011-02-01 @ 14:39:56
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0