sömnproblem?

Jag är för trött om kvällarna tycker jag.
Jag blir så trött att jag kan somna redan vid 8, då måste det vara något slags fel på mig iaf.
Jag ska ta lite extra vitaminer och börja med järntabletterna igen för att se om det blir något bättre.

Jag känner mig så konstig som låter gubben vara uppe själv då jag knappt orkar titta upp för att jag är så trött.
Det måste fixas, kan ju inte sova så här mycket varje dag.

Idag är det skolan som gäller, bara 2 dagar kvar, sen så är det lov :)
Idag ska vi gå igenom endokrina organ och vi ska väl få en arbetsuppgift till lovet idag hoppas jag.
Jag har börjat lära mig många latinska namn nu, snart så måste vi väl snacka flytande latin ;D haha

Jag ska skippa träningen idag tror jag. Det är fortfarande väldigt ömt sen i tisdags, jag är lite rädd att åka på muskelinflammation igen. Det var verkligen ingen höjdare, så det gäller att sköta sig nu.
Stackars lillebror, han får träna själv idag om han inte får med sig mamma.

nej, nu ska jag göra ordning mig.

- over and out -
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0