Nu har den kommit!!!

Dräkten till maskeraden kom idag :)

Snövit blev det, är det någon som vill vara min dvärg för kvällen??

Den var visst lite stor på sina ställen, men det gör ju inget. Det finns nål och tråd :)
Jag har varit duktig, jag har kommit halvvägs på ena uppsatsen.
Jag kände inte för att stressa med de här uppgifterna i veckan.
För jag har vet att jag behöver några timmar bara på varje, sen så är de klara :)

Så min kväll kommer ägnas åt uppsatserna och skön musik, gammal blues och jazz :)
Louis Armstrong, jag älskar dig!!!
Kan det bli bättre?!
Gubben festar loss ikväll, han har varit lite nördig med datorn de senaste dagarna ;) hehe
Så han kan behöva det, jag var och är inge sugen på att festa.
Jag vill bara ha en myskväll framför datorn och en bra film mellan uppsatserna.
Jag är en annan sorts nörd :D haha

Imorgon så ska jag fixa lite hemma hos mamma och gymma innan det hade jag tänkt.
Sen så blir det att "vila upp" sig tills gumman kommer hem under natten :D hehe

Jag har varit lite onyttig idag och köpt hem chips, Pringles. Vanliga lättsaltade och Hot & Spicy :)
Min kväll kommer vara riktigt lyckad :)

Jag kommer säkert få "fnatt" några gånger under kvällen så jag bloggar säkert lite mera innan kvällen är slut :D hehe

- over and out -
TT

p.s. ni kan hjälpa mig med ett nytt avslut.... skicka lite förslag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Swee kommer ju alltid vara din "lilla dvärg" ;)

Moooooohahahahahahahahahaha!!!!!

2011-02-26 @ 14:23:47
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0