Myskväll...

Ja, dagen före provet.
Det är lite pirrigt, är inte riktigt hundra på hela grejen. Jag hade fan hela dagen i skolan igår och jag lyckades förstå hjärtats uppbyggnad och hur det går till med gasutbytet i alveolerna.
Sen så är det inte så mycket mer. Jag ska väl också komma ihåg allt.
Jag ska fokusera hela dagen på att minnas allt nu, speciellt de latinska namnen och hur det går till med allt. Det bör ju göra så att jag klarar provet. Jag känner på mig att jag kommer få komplettera efteråt, det känns lite surt. Då mitt mål är att få så höga betyg som möjligt på alla kurser.
Jag blev lite besviken på mig själv då jag bara fick VG på den förra kursen, men jag vet att det gick åt helvete lite grann för jag orkade inte med läraren längre.
Hon var jätte duktig när det gällde själva innehållet av kursen. Men hon förlorade allt genom att inte ha någon koll på upplägget eller kunde bestämma sig. Så under provet så fattade jag mig inte på VG och MVG frågorna för de var lite konstigt förklarade. Så jag var egentligen dum och gav upp och avsluta bara det andra på frågorna.
Så jag får skylla mig själv lite grann.

Men nu har jag bestämt mig för att få högsta betyget på de här kurserna i vår. Jag kan klara av det, det vet jag. Jag behöver bara lite extra tid på denna grej. Men det går väl inte riktigt, jag får ta som det kommer.

Nu ska jag upp och fixa mig lite grann för skolan. Lite frukost och kläder kan vara skönt innan man går hemifrån :)

Igår så hade jag det mysigt iaf :) Det blev 2 filmer och massa mys, en helt underber kväll enligt mig :)
Får se när den kan göras om igen ;)

Som Madde sa en gång. Over and out!

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl mysigare med mig ;) hehe

2011-02-03 @ 09:31:17
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0