mmm :)

Satans i gatan :)
Igår hände det grejor :)
Jag skämde ut mig 2 gånger, men överlevde ;) haha
Sen hände det bara bra grejor efter det :D
Helt underbart, kan man kännas så här utan att behöva kissa i en kopp??
Jag var livrädd rätt utan sagt för att jag skulle sabba allt eller för att jag litar på fel person.
Men det känns bra, jag tror jag träffade rätt denna gång :) och det gjorde inte ont heller.

Idag är det skola som gäller och massa återupprepning utan vätskebalansen som vi fick in tryckt i skallen redan första termin. Men det gör väl kanske inte så mycket om vi upprepar oss en gång till.
Sen får det vara nog.

Ikväll så blir det löpträning med lillebror. Jag ska visa honom hur han ska göra på gymmet.
Men ska han börja köra 2 dagars pass varje vecka, så kommer jag får ihop 4 dagar i veckan på gymmet.
Jag har inte riktigt bestämt om det är hälsosamt min del ;) haha

Nu ska jag kasta mig in i duschen och försöka bli lite piggare.
Jag har sovit underbart, fast det är trångt i sängen. Det känns mera mysigt bara :)

äsch, over and out.....

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du sagt till den "HEMLIGE" NU DÅ !? ;D Måste berätta sen när vi ses vid 4 :D

2011-02-10 @ 10:07:07
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0