Massa blivande uskor på stan :)

Hahaha :)

Nu blir det gymmet, det känns lite segt idag att gå dit, men så fort man kommer dit så släpper det säkert :)
Sen blir det en snabb visit till systemet och införskaffa förnödelser till kvällen med tjejerna :)
Det blir Tacos hos Myssan först sen bär det iväg till Gävle :)

Jag har bara latat mig sen igår sen jag kom från skolan :) Helt underbart, det är något man behöver lite då och då :)
Som Bruno Mars nya låt The Lazy Song :) Jag skippar det där med att gå naken däremot ;) haha
Man vill ju inte skrämma skiten ur mormor och morfar ;D haha

Just det, är det någon som har några katetrar som ligger hemma och skräpar??
Bussen från Karlholm till Gävle tar ca 1 timme, tror lite mera faktiskt.
Så för att vi inte ska kissa på oss, så vi behöver några som vi kan "låna" :D haha
Som vanligt när vi festar ihop eller överhuvudtaget träffas, i skolan och utanför, så kommer det att sluta med för mycket alkohol och fjant längs gatorna eller korridorerna(om man räknar kryssningen) :D


Nu tjejer så dränker vi sorgerna och glömmer bekymren :D
Puss

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0