Lugn i stormen!!

Ni klagar på snön :) Men tänk så mysigt man kan ha inomhus istället :)
Mys framför en film och levande ljus och bara njuta av stormen.
Jag älskar vintern och jag tycker ni klagar för mycket.
Tänk när sommaren kommer och det blir för varmt? Då finns det något nytt att klaga på ;)
Eller våren, då "allt slask".
Eller hösten då det blåser och regnar så mycket ;) haha.
Det är inte många som njuter utav vårt underbara väder som skiftar och får oss att känna oss levande :)
Njut för fan :D

Jag har haft en underbar nattkamrat :) det är en liten sömntuta... :D
Idag är det bara en lektion som gäller, Etik och livsfrågor, samt människan socialt och kulturellt.
Fick nyss mess utav Connie hon har sådan huvudvärk(migrän) att hon stannar hemma och sen kändes det lite segt nog när bussarna är så försenade.
Jag ska gå in och väcka sömntutan nu och mysa lite grann.
Sen blir det skolan för mig :)

- over and out -
TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså du hade sällskap du oxå i natt ;)

2011-02-11 @ 12:50:09
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0