Lite skratt förlänger livet

Säger vissa forskare iaf :)

En kvinna kom in på apoteket och ville köpa arsenik. Apotekaren undrade vad hon skulle ha det till.
Jo hon skulle ta livet av sin man
-Men jag kan ju sälja arsenik till dig om du ska ta livet av din man!
Då tog kvinnan upp ett foto ur väskan och visade det för apotekaren.
Fotot visade hennes man naken och i sängen med apotekarens fru.
-Åh, sa apotekaren, inte visste jag att du hade recept.


En blondin gick förbi en lyktstolpe, på den satt en lapp 'Lägenhet uthyres'.
Blondinen började då knacka på lyktstolpen samtidigt som en blond polis gick förbi.
-Vad gör du? sa polisen.
-Jag knackar på för de har en lägenhet till uthyrning, men ingen öppnar.
-Va lustigt, sa polisen, för det lyser ju.


Blondinen skulle ut och pimpla.
Hon köpte allt hon behövde och begav sig till närmsta is.
När hon började borra ett hål hördes en röst.
-DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.
Blondinen letade upp en ny plats och började borra.
Åter igen hördes rösten.
-DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.
Blondinen ropade darrande på rösten:
-Är du gud eller?
Rösten svarade:
-NEJ, JAG ÄR VAKTMÄSTARE HÄR I ISHALLEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0