Jag är körd ;) hehe

Helt underbart :)
Detta trodde jag inte när året började :)
Men snacka om förälskelse, kan inte sluta le om dagarna :)

Nu ligger han och sussar så sött, jag ska fixa och dona lite innan skolan börjar(som vanligt på en måndag).
Igår så fyllde morfar år som ni kanske märkte. Han tyckte jag var tokig, och rättare sagt "inte klok" :)
Jag kom in till honom vid halv 7 och sjöng så fint ju ;D

Idag är det Alla hjärtans dag, samtidigt så fyller en av mina barndomsvänners barn år idag. Sen så fyller mammas kompis Micke år.

Äsch, jag kommer inte på något att skriva just nu. Är fortfarande i John Blunds värld :)

- over and out -
TT

p.s. sötnosens namn är Fredrik Swee, det känns som att jag kan berätta det nu :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0