Jag är bäst!

Jag var vaken till 12 igår kväll :)
Några koppar te och något litet att äta varje gång jag vart trött... det gjorde att jag höll mig vaken tills gubben kom till mig :)
Idag är det sista dagen i skolan :D
Efter skolan så ska jag nog över till Sara och hälsa på henne lite grann och tjattra en massa. Sen blir det väl en lugn fredag med mys och så.
Men blir jag själv så har jag väl inget annat bättre för mig än att sitta med läxorna :)
Jag kanske är dum, men jag har verkligen inget bättre för mig och som gubben sa igår, jag gillar läxor.
Jag har faktiskt inte tänkt på det tidigare, men det är kul att råplugga och så.

Nej, ska jag göra i ordning mig. vi inte se ut som en zombie precis i skolan :) hehe

- over and out -
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0