Idag ska mormor och jag göra stan osäker...

Idag ska mormor och jag göra stan osäker :D
In till någon affär där, som hon har planerat länge nu.
Okej, jag har nollkoll på vad den heter och vad det är för affär, jag är chafför och inget mera precis ;)
Den här veckan kommer bli lugn för mig, jag känner inga måste som verkligen måste göras.
Förutom läxorna, men jag har suttit och titta på all material och så, det verkade inte så svårt ändå, tack och lov.
Det gäller bara att skriva ner allt viktigt.
Lillgubben ligger halvt utslagen i sängen idag, det blev lite runt under fötterna på matchen igår :) haha
Han var så söt när han gjorde ordning bakfyllesmörgåsar inatt :) Jag själv var döende, jag fuskade med träningen igår(sovträningen alltså), jag somnade mellan 8-9 :D hehe
Men fan fick jag för det imorse, vaknade innan 7 denna gång :/
Jag blir själv inatt som kommer, jag kanske ska tvinga mig själv att vara uppe då?!
Det är lättare att vara uppe om man är själv, för jag kan bli så grining när jag inte får min sömn, vågar inte utsätta gubben för det :)
Det kommer bli massa filmer och kanske lite läxor också. Allt för att fixa till den här jäkla dygnsrytmen...

äsch...

- over and out -
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0