Helt underbart

Ja, det har varit helt underbart idag :)
Jag fick sång och frukost på sängen :)
Sen så fick jag en halv vers sång utav älskad My i skolan innan hon åkte hem :)
Sen så fixade jag med tårtan, fick hjälp utav Sandra och oönskad hjälp utav Jonas ;) haha
Nu så har jag diskat bort allt, har sammanlagt diskat 4 gånger idag :)
Morfar köpte en smörgåstårta, stubbe, men den tog slut fort :D Sen hade vi min tårta :)
Kaffe har jag koka 2 omgångar utav, så ursäkta språket, men pissa kommer jag göra sen :)
Nu ska ni få se lite bilder :) hehe

Min och Sandra hemmagjorda tårta

Lite fikabröd

Kaffe i finkopparna :)

Goa kakor

Jag är så gammal att jag är blek :)

Jonas och Fredrik

Annika och Maggan på ett litet hörn :)

Syrran i ett nötskal

Undrar vad gubben skrattar åt :)

Haha, fick mamma att fastna på kort :)

Ett fång rosor från underbara Annika

Jag lägger upp ett till inlägg snart. Det har blivit något fel på mina kort tror jag.

 

TT


Kommentarer
Postat av: Sandra

Yees jag slapp vara med på bild :D

Det är bara min arm som syns på ena bilden. :P

2011-02-28 @ 23:05:16
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0