Hehe :)

Vad mer kan jag säga/skriva? :D
Jag mår jäkligt bra, tränade ca 1,5timme på gymmet imorse och då körde jag det vanliga passet förutom att jag också körde lite på löpbandet. Det var skönt :)

Igår så var det skolan som gällde och sen så fick jag besök av "den hemlige" ;) haha
Det blev så sent att jag "övertalade" honom att stanna kvar. Det var ovanligt att ha någon som delade min säng, men det var mysigt :)

Idag är det läxor som hägrar som vanligt :) Nej, jag har inget liv om ni undrar ;D haha
Jag känner mig väldigt glad av någon anledning, vad kan det beror på?? ;D haha

Jag har gått ur alliansen iaf på ena spelet där. Grundaren förstod varför jag gjorde det, det var ju skönt. Nu gäller det att bygga upp mig så jag överlever allt. Tur för syssling som har hjälpt mig.
Men han har det lite tufft nu, jag tänker på dig gubben så du vet.

Ja, det var en liten uppdatering för idag. Jag får säkert tråkigt sen så då kan det bli några flera inlägg :D hehe

Hur många gillade mitt inlägg igår??? ;D haha

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet att det beror på "DEN HEMLIGE" och sen även mig så klart ;) hehe...

JAG VET VEM DEN HEMLIGE ÄR !!!! ;D Hoppas du avslöjar för resten sen ;)

2011-02-08 @ 13:49:12
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0