Halvlek

det är halvlek på testet och det ser inte ljust inte ut längre, synd :(
Vi hoppas det vänder innan tiden går ut.
Jäklar vad mycket det finns om dessa jäkla sjukdomar. Sen ska man försöka få med allt som är viktigt.
Det är tufft att plocka ut det. Jag hoppas tjejerna blir nöjda med resultatet ändå.

Jag har 2 gobitar nu förtiden, ena är bakfull och myser med en "okänd" person ;) haha
Den andra är lite av en nörd idag(helgen), synd det. Men man kan ju inte få allt som den påpekade här om dagen ;) haha

Nu ska jag fortsätta med uppsatsen, men jag kände för att uppdatera lite om testet och berömma de som håller sig kvar.
Jag gillar er skarpt :) Fortsätt med det :D

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0