God morgon

Helt underbart att få sova länge :)
Jag har lite problem med det att sova länge på morgon alltså, om jag ska få sova ut så måste jag gå och lägga mig tidigt. Så jag somna lite efter halv 10 och vaknade nu här vid 8. Så det blev ungefär 10,5 timmes sömn :)
Som jag sa helt underbart.

Idag blir det att fixa den här uppsatsen om sjukdomar, har redan tittat på dem och det kommer gå bra. Stötte på lite problem med den om lungödem. Det fanns ca. 2 meningar om det i omvårdnads boken och inget om det i medicinsk grundkurs. Så jag letade upp lite sidor på internet igår för att ha det fixat redan. Nu är det bara att skriva ner allt.
Tack och lov att jag kan skriva ;) haha

Jag funderar om jag ska ta en löprunda på gymmet idag innan de stänger vid 4, men jag tar det senare om jag orkar. Det är inget jag måste göra precis, men det skulle vara skönt :)

Får se hur det här testen går, det ser ganska så bra ut än så länge. Men det har inte gått 24 timmar än :D haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0