En stor saknad...

Jag saknar min älskling Sandra, hon har varit borta för länge nu.
Jag har ingen annan att prata med som jag pratar med henne, hon är speciell.
Jag får nöja mig med gubben ;) min andra älskling, men han kan nog inte ta allt tjejsnack :) Haha
Vi hade en underbar myskväll igår förutom att jag somnade som vanligt :)

Nu ska man förbereda sig för skolan, idag känns det inge bra. Jag har kommit ikapp med allt nu, men det känns segt ändå nu.
Visst vi ska lära oss nya grejor idag, denna gång går vi igenom nervsystemet och imorgon blir det endokrina organ. Sen så har vi lov nästa vecka, eller lov och lov kan man väl inte säga. Vi har lektionsfria dagar, men har en stor hemskrivning som ska göra, handlar om diabetes.
Så den veckan kommer jag ta igen några timmar av sömn samt fixa uppgiften och sen så ska man ju fixa klart det sista till festen :)
Jag ska leta efter lakan som jag kan måla på, ett så stort som möjligt, den ska täcka ett hål/valv i väggen i lokalen vi ska vara.
Jag ska även måla detta lakan med olika motiv. Det största motivet är ett sagaslott och sen ska det bli lite kända figurer från filmer och så.
Jag har lite att göra för att allt ska klicka så fint som möjligt den 5:e mars :)

Nu ska jag käka frukost och klä på mig :)

Jag har lite funderingar på maskeraddräkten, men ingen här som kan hjälpa mig nu?
Jag har ju inte älsklingen som hjälper mig denna gång, så jag behöver allas hjälp :)

Saknar dig Sandra


- over and out -
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0