det ser fortfarande mörkt ut...

hur ska vi kunna vända på detta då?
testet är strax slut, bara några enstaka timmar kvar.
Känns lite bittert, men vi får lösa det på något vis istället.

Läxarbete som jag har sutttit med tog ca. 6 timmar, med några pauser här och där. Det blev sammanlagt 9 sidor(har inte Mys del än) och det är lite mycket för en person att göra, om Eva hade tänkt att vi skulle ha gjort det.

På ett av mina online-spel så börjar det hända grejor. En av de "stora" killarna hoppar av och sänder iväg alla rv som han har till alla andra i allyn. Han tröttnade då han blev attackerad hela tiden utav NM. Det är ju vad spelet går ut på. Jag hoppas min egen lilla "mästaren" hjälper mig med råd på hur jag ska göra. Jag funderar om jag ska gå ur allyn redan nu för att rädda mig och kunna fortsätta spela på så vis. Men samtidigt så känner jag mig lite som en svikare då.
Får se hur jag gör....

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0