ÄNTLIGEN!!!!

Nu är provet över, men jag är definitivt inte nöjd. Jag klarade bara av G nivån på frågorna och fan vad jag tappade självförtroendet när man satt och tittade igenom frågorna i början.... BLÄ!!!
Men lyckades svara på alla frågorna på G nivå iaf. Man kanske får vara nöjd över det, men jag som satsar på ett högre betyg då? Jag vill ha bättre, men kände pressen att fixa allt jag missade på bara 2 dagar.
Jag kommer inte minnas något utav detta om några veckor :(
Vilken duktig uska jag kommer bli då........

Ikväll blir det att vara död och göra fan ingenting, jag är så trött att det svider konstant i mina stackars små ögon :'(
Jag är så trött att jag kan inte sova nu, då har det gått åt skogen tycker jag.

Det blir en film och lite popcorn(om jag kommer ihåg att poppa dem) ikväll.
Jag tänker inte lägga någon energi på andra personer idag, jag behöver min egen tid just nu.
Jag vill vara för mig själv och bara njuta av att jag överlevde denna dag också.

Vi har en förskräckligt jobbig besserwisser i klassen som avbryter läraren konstant. Hon kan inte respektera läraren, hur sjutton ska hon klara av att jobba med andra människor? Ska hon bete sig som en ångvält mot patienterna också? Inte lyssna på vad de säger bara göra som hon vill? Jag skulle inte anställa henne om hon beter sig så mot patienterna. Det är inte ett humanistiskt synsätt precis.
Visst jag är lite elak som blir elak i munnen mot henne, men hon försöker verkligen trycka ner allihop i klassen.
Det är bara hon som har rätt och vi andra fel, om man ska lyssna på henne.
Jag vet att jag inte har rätt jämt, tack och lov för det, ska jag säga.
Jag kan ha så knasiga idéer och tankar om vissa saker att det är bra att jag har fel :)

Det blir kanske en konsert till sen, men den här är på våren någon gång. Jag har inte bestämt mig ännu. Men jag får se hur det blir med den :) Jag skulle verkligen vilja gå på den också.
En sådan här skön Rockabilly stuk på det.
John Lindberg Trio med albumet Brand New Philosohy. De finns ute på Spotify och iTunes.
De har släppt 3 album, men Spotify har bara det albumet ute.
De ska släppa det 4:e nu i februari och jag väntar bara på det :)

Nu blir det att leka lite på nätet med mina spel och njuta av lugnet :)
Kanske fest imorgon, eller fest och fest är det heller inte. Några tjejer i klassen, vi ska dränka våra sorger och hoppas på bättre tider ;) haha
Vågar inte lägga ut en bild på dem ;) haha

TT

Kommentarer
Postat av: Nicklas

John_Lindberg_Trio-Made_for_Rock_N_Roll-SE-2011



Är det den du vill ha??

2011-02-04 @ 20:27:06
Postat av: Tessan

ja, tack :)

2011-02-04 @ 20:31:30
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0