Åh, så mysigt :)

Jag mår verkligen underbart idag :)
Jag ska få mysa med älsklingen strax, sen så hade jag det väldigt mysigt igår/inatt/imorse :)
Finns det något mer underbart?
Jag tror inte det, jag är fan lyckligt lottad nu :)
Jag känner mig så glad, jag har underbara vänner, en underbar familj, lever ihop med totalt underbara och tokiga morföräldrar :)
Jag känner mig trygg i mig själv och jag har kommit ganska långt i min strävan efter en bra utbildning och kunskap om det som intresserar mig :)
Sen så har ju jag träffat "den hemlige" och där är det underbart :) Helt underbart...
Kan det bli bättre? Det struntar jag i om det skulle, för jag njuter verkligen av mitt liv nu och jag har ju verkligen inget att klaga om.
Vad skulle det vara? Det som irriterar mig kan jag ju bara ignorera och fortsätta må bra :)

Nu ska jag sätta mig med hemuppgiften som inte gick så bra att avsluta i tisdags.
Sen så blir det att laga potatis och purjolöksoppa med sötnosen :)
Min älsklings specialsoppa, helt underbart gott :) De som har ätit den vet vad jag snackar om :D
Sen ikväll ska jag försöka hinna med lite träningen med lillebror, ska bli kul att springa lite grann.
Hoppas brorsan orkar lite :)

Nu så ska jag logga ur, det blir lättare att plugga om man inte sitter här ;D haha

- over and out -
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0