A ordinary day

Ja, idag är det en helt vanlig onsdag.
Det blir skolan som vanligt, vi börjar med psykologi nu här på morgonen(kl.8) och sen kör vi medicinsk grundkurs och omvårdnad resten av dagen.
Sen så har jag nu lyckats fått ordning på Word-programmet så jag kan jobba i eftermiddag. Det hängde sig och krånglade hela dagen igår, så jag fick lite panik. Vi ska ju ha lämnat in en hemskrivningsuppgift idag. Då fick jag lite smått panik, när programmet hade sitt eget lilla liv.
Jag skaffade hem ett nytt program inatt, så nu kan jag fortsätta och jag hade tur som kunde få skjuta upp inlämningen någon dag. Nu gäller det att skriva klart det sista idag efter skolan.
Kl.19 ikväll så spelar John Meets JaneGrand i Uppsala. Följ med mig och lyssna, de är jäkligt bra.
De är kom ju med i delfinalen och nu behöver de våra röster för att få fortsätta vara med :)

Den här dagen känns neutral, inget speciellt kommer hända förutom spelningen ikväll. Det är ju skönt.
Inget som stressar upp mig :)
Nej, nu ska jag göra ordning mig för skolan.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0