28 februari 2011

Japp, nu är det dax att röra sig in i duschen :)
Det blir skola alldeles strax.
Sen blir det hem att fixa tårta och så :)
Mamma och lillebror kom och sjöng för mig imorse, det roliga var att min jäkla telefon hade plingat och haft sig hela natten.
Jag som ignorerar den under nätterna annars för att jag ska få sova, det gick inte så bra när den plingade och höll på sen tolvslaget :)
Det blir så visst när man fyller år :D
Ja, just det... jag vaknade faktiskt till några minuter innan de satte nycklen i låset, snacka om vara snabb i tankarna ibland ;)
För jag fattade att de skulle sjunga så jag slog igen datan och vände mig om i sängen på några "millisekunder" :D hehe
Sen så fick jag ett hurra från Molly också, för hon blev så till sig utav all aktivitet att hon började skälla :D haha

Jag fick mina underbara skor som jag hade beställt med mormors paket(de lila), men jag hade helt glömt att betala dem till henne. Och inte påminde hon mig heller, hon vet vilket minne jag... Men de fick jag då, det var därför hon inte hade påmint mig :D


Visst är de fina :)

Sen så har jag fick jag ju halsbandet och armbandet utav gumman :)
Så jag är nöjd, jag är faktiskt så gammal att jag inte ens kan komma på vad jag skulle vilja ha.
Och kommer jag på något, så brukar jag fixa det själv :)

Nu ska jag fixa mig för skolan med sötnosarna :)

Nu är jag 25 :) hehe okej inte förrän vid nio tiden ikväll, men leget säger att jag är 25 nu :D

Tant Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0