Torsdag/Fredag/Lördag

Jag har haft en helt underbar torsdag kväll.
Jag var på dejt, med en helgo kille :)
Vi lagade lite mat, kikade på film och snackade en massa, både strunt och sådant som är viktigt för oss.
Jag vill mer än gärna uppleva en sådan kväll igen :)
I fredags, så följde jag med honom till sjukhuset då han skull lämna lite prover :)
Fick umgås lite grann med hans syster och hennes lilla pojk också.
Väl tillbaka i Tierp så slockande vi både 2, det var en lite tidig morgon först ju :)
Det kanske kan bli något hållbart utav detta :D

Sen så var jag med mamma resten av gårdagen(fredagen), vi var runt och kikade på lite marknadsstånd och sen tittade på när Tierps Lucia kom med häst och vagn.
Men vi ebslutade tillslut att gå till jobbet mitt och köpa lite bananasplit och dricka lite kaffe, innan jag skulle börja jobba.

Det har varit en fartfylld kväll/natt, jag skötte baren.
Jag avundas verkligen inte Mossi där, det var det värsta jag har varit med om.
Jag vill verkligen inte bli bartender :S
Jag har lånat en bok om drinkar ikväll, tänkt läsa på lite grann till imorgon kväll, eller det är redan nu ikväll ;) haha

Nej, jag ska sova lite grann nu.
För imorgon så blir det att baka med familjen.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0