Sjuk?

Jag har fått något konstigt ryck, har tvättat en maskin tvätt på morgonen. Satte igång den redan innan jag gick tills skolan.
Sen så har jag plockat ut batteriet från Rosa faran, så vi kan ställa undan den för vintern.
Nu så kör vi filtret till fläkten i diskmaskinen(mammas grej) och ska väl köra igången en till maskin med tvätt strax.

Jag kanske håller på förvandlas!!!
Till någon läskig hemmafru åt mig själv :S
Hahah :D

Okej, jag är lite smått knasig i huvudet idag.
Känns som att jag har något fel, för jag har energi att göra en "massa" saker samtidigt som jag är så trött att jag skulle somna på en gång om jag bara la mig ner på sängen.
Så något knas är det med mig idag iaf.

Idag skickar jag även iväg julkorten.
Har haft lite problem med alla adresser då flera har flyttat och jag har inte varit så duktig på att ta reda på adresserna tidigare :)
Men nu är allt fixat och klart :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0