Ojdå

Jag är lite trött idag, katten skulle verkligen ha halva sängen inatt.
Han kunde inte tänka sig att gå och sova hos morfar eller någon annanstans, dryg katt.
Sen så var jag nära på att ramla ner några gånger, är inte van med att ha sängen så där :)

Idag är det en heldag i skolan som gäller, inte så värst motiverad.
Men jag har tappat motivationen helt till skolan nu, vi använder inte tiden i skolan så effektivt som vi skulle kunna göra så jag blir lite lätt irriterad.

Men en rolig sak blir det idag ändå :)
Mormor flyttar hem igen, vi får se hur Grabben regerar då :D hehe

Nej, nu tänker jag hoppa in i duschen, så man vaknar till liv lite grann.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0