Obduktion

Ja, imorgon ska man upp så tidigt att man kan klassas som en morgonpigg jävel ;) haha
Vi har försökt fått till ett besök hos oducenten nästan ett år.
Och äntligen så har vi fått en tid nu :)
Lite nervös är jag, för min magen är i uppror(det började innan jag fick veta om besöket).
Då kan vad som helst hända, det finns inte precis en avstängningsknapp på magen.
Men man kan ju drömma iaf ;)

Jag ordnade lite middag till mig tidigare idag, besökte Svanbygrillen för min favoriträtt bland skräpmaten.
Lökringar :)
Tyvärr var det bara en besvikelse, för de hade inte friterat dem tillräckligt och sen så var det mest bara deg runt om kring löken.
Så jag känner inte för att besöka dem igen.
Jag känner mig heller inte så sugen på att käka friterat eller stekt mat längre.

Men lite kokt potatis var underbart för min magen, den har inte försökt vänt sig ut och in ännu :)

Om den håller sig i schakt så kommer jag överleva morgondagen också ;) hehe
Jag har liksom lovat att smsa Connie om någon spyr :D hehe
Även om det blir jag, ett löfte är ett löfte.

Det känns skönt att mormor är hemma, det är lite mer liv i huset då.
Det var ju annars bara jag, morfar och katten.
Lite för lugnt för min del då jag är uppväxt med fullt hus :)

Nu ska jag lägga mig med en liten bok i några timmar, sen så bör jag nog försöka sova lite grann om jag ska orka gå upp morgon bitti, eller ska jag säga inatt? ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0