Morgon igen

Jag tror inte det är så bra när jag snoozar i nästan en timme :D
Men jag hinner ändå med allt, kanske inte allt. Men allt nödvändigt iaf :)

Idag är det skola som gäller, avsluta allt nu så man kan släppa det hela sen.
Jag orkar inte ha så här mycket att göra så mycket längre.
Det har börjat slita ut mig, jag känner mig konstant trött och seg.
Motivationen i skolan har verkligen sjunkit farligt nära till noll.
Sen så har min motivation till jobbet börjat sjunka och det är verkligen inte bra.
Jag älskar mitt jobb och vill inte tappa den motivationen.
Så jag måste avsluta skolans alla grejor nu, så jag kan få en lite lättare börda.

Ni ska bara veta hur mycket jag saknar en väldigt speciell person just nu, det är "illa" att jag kan vakna mitt natten och börja tänka.
Jag brukar vara nära döden när jag sover annars, så detta är ovanligt :)
Jag har helt enkelt fallit för honom :)
Men han är ju också underbar, så det är väl ganska självklart då :D
Jag ska få träffa honom ikväll så det känns bra :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0