Möblering

Ja, idag fick jag ett jävla ryck.
Möblerade om hela jäkla rummet(tog 4 timmar).
Det känns lite mysigare nu, men även lite ovant :)
Jag har lite problem med sängen, för jag måste ha det åt rätt håll.
Alltså med tanke på min rädsla för "monster" ;) haha
Okej, jag måste alltså se dörren när jag sover, annars så kan jag bli lite panikslagen då jag ska sova.
Men jag verkade ändå få till det ganska så bra, får se om jag sover noge bra inatt :)

Som ni ser så har julen verkligen kommit in till mig nu :D
Det enda som det är lite fel med denna bild är väggarna.
Jag måste ordna runt tavlorna eller hitta nya, för det ser hel galet ut på väggarna :)

Liten mer ordning på golvet också, kanske inte syns så bra här dock :)

Men här ser ni att jag har ett draperi som dörr, den ska bort här i veckan, jag har äntligen gett med mig.
Jag har inte riktigt varit förtjust i att ha en dörr till mitt sovrum, jag är och har varit helnöjd med att ha ett draperi.
Man slipper en klagande katt, han springer emellan alla under nätterna.
Han kan liksom inte bestämma sig för vem han ska sova hos :) hehe
Sen så tar dörren bara plats, det är ju anledningen till att jag har möblerat om.
För att få plats med dörren :S

Men, men, nu är det ordnat och jag ska väl krypa i säng så jag orkar med morgondagen i skolan.
Sen så blir det läxor resten av veckan, JIPPI!!
Jag är sarkastisk om ni inte förstod det...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0