Min första

Lunch, på sätt och vis.
Det gick bra, gjorde väl ett litet mini misstag, glömde kika till kaffet under lunchen och fylla på den.
Men det kommer inte hända igen :)

Sen så har dagen varit i full gång hela tiden.
Vi har haft folk hos oss som att det skulle vara en fredag, och det märktes då degen plötsligt tog slut :)
Som tur var så fixades det sig, eller Resa fixade till det :)

Jag har saknat sötnosen hela dagen, jag har verkligen fallit pladask för honom.
Jag är lite rädd för vad han ska tycka om min knasiga familj, vi är speciella och det gör att man inte alltid gillar vårt sätt att vara på :)
Vi är framfusiga, har dålig humor och ibland humör, men vi är extremt lojal mot varandra och jag älskar min familj för man kan bara vara och behöver jag en kram av mamma så tar jag en utan att hon frågar varför.

På torsdag så ska vi ha lilla julafton med mammas kille Erik och byta julklappar med honom då, för han ska fira med sin mamma och syster uppe i Falun i jul :)
Jag hoppas att sötnosen vågar följa med då och träffa några delar av familjen då :) hehe

Imorgon så är det skolavslutning, vi ska väl ha det mellan 10-14 som jag har fattat det.
Det ska bli skönt att få avsluta skolan, men samtidigt lite vemodigt :S

Fredag så jobbar jag igen, det blir ett riktigt långt pass då.
Men sen så är jag fri på lördag, tyvärr är det julafton då ;) haha
Nejdå, jag älskar julafton lika mycket som vilket barn som helst :) hehe

Nej, nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen också :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0