Lucia Movie Night

Jag kanske ska berätta om min natt på lussevakan :)
Det var ju tre hemliga filmer som skulle visas och det var riktigt bra filmer :)

Första filmen var New Year's Eve

Alltså den filmen är underbar, jag höll på att storböla flera gånger :)
Jag skrattade även flera gånger och det kändes så skönt att man kunde ta det lugnt och njuta av bion.
Alltså mer än vanligt, för alla satt kvar och tog det lugnt. Inte det här rusande till dörren direkt efteråt :)

Sen så såg vi Puss in Boots

Haha :D
Den bästa filmen jag har sett på väldigt länge :)
Och jag vill se den igen, så roligt hade jag.
Eller hela salongen hade kul åt den :)
Fy satans vad vi skrattade :D

Den tredje och sista filmen för natten/morgonen var en svensk film.
Och ni vet kanske hur jag känner för svenska filmer, jag skäms ögonen ur mig :S
Svenskar är så pinsamma helt enkelt.
Den här filmen heter En gång till Phuket.
Jag hade sett trailer för några dagar sen och den lät intressant, men jag var intde sugen på att se den då den var svensk. Men jag satt kvar, mest för att jag nästan satt mitt i raden ;)

Den var bra faktiskt, men det var väldigt ofta som jag skämdes så mycket att jag ville sjunka igenom stolen och bara gömma :)
Jag tittade även på filmen genom fingrarna, VÄLDIGT ofta :D haha
Men den var bra iaf :)

Nej, nu ska jag krypa i säng, eller först ska jag borsta tänderna och så.
Men sen så :)
Imorgon är det skola som gäller sen ska jag över till Kim på kvällen och hjälpa till med julpyntningen :)
Men där emellan så blir det gymmet med mamma :)

Natti Natti gott folk :)

p.s. tack för en trevlig kväll, säger jag till en speciell person ;) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0